5 Mayıs 2016 Perşembe

Şenlik

Ankara'nın cennetinde yaşadığımdan bugün bir kez daha emin oldum. Çarşıda yemeğimi yerken rock konserindeydim, biraz yürüdüm ve bu defa uluslararası öğrenci topluluklarının standlarına denk geldim. Hepsi kendilerine özgü yemeklerinden yapmıştı, zorla elime tutuşturdular. Bir sürü fotoğraf çekindim önüme gelenle. En enn ennnn güzelini söylüyorum, tamamen spontane bir şekilde accapella jazz konserine gittik arkadaşlarla. Çok güzeldi gerçekten, hem çok duygulandım çünkü Karadeniz türküsü de söylediler, hem de çok eğlendim çünkü Beatles dinledim.


Grubun adı Jazzberry Tunes. Bulabildiğiniz her yerden destekleyin, takip edin derim. Çünkü gerçekten harikalardı. Lean on gibi elektronik bir şarkıyı bile çok güzel uyarlamışlardı. Alkışlamaktan ellerim kızardı... Aşağıya da minicik bir video koyuyorum ki ne kadar güzel olduğuna kendi kulaklarınızla şahit olun.

Kısacası gerçekten çok güzel bir gün geçirdim, şimdi aşağıya inip ekonomi çalışacağım bu gazla. Umarım mid-term'e kadar yetiştiririm konuları...



0 yorum:

Yorum Gönder