7 Nisan 2016 Perşembe

Ehem.

Bugün Ekonomi hocama soru soracaktım. Neyse ders çıkışı indim aşağı bekliyorum gelmesini, vesselam geldi. Oturdu yavaşça. Kendimi bir an dershanede gibi hissettim. O zaman da hocalardan danışma alıp sorularımızı sorardık. Aynı hesap. Hatta o zamanları hatırlatsın diye sorularımın olduğu kısımlara renkli post itler yapıştırdım minik minik, çünkü hayatımda gerçek anlamda aşırı derecede mutlu olduğum yıllardı lise yıllarım. Neyse, buralara girmiyoruz.

Sorumu soruyorum, tek bir kelime söyleyip geçiyor. Ve mucizevi bir şekilde anlıyorum, nasıl olduğunu sormayın. Bir soruda da bariz işlem hatası yaptım diye koca ülkenin işsizlik oranı negatif falan çıkmıştı. Ki çıkmaması gerekiyordu... Biraz güldü o hatama. Ehe. İki senedir asla samimi bir ekonomi hocasına denk gelemediğim için şimdiki resmen hayallerimi süsleyen Ekonomi hocası. Espri yapıyor, gülüyor, ailesinden bahsediyor. Adam on numara resmen...

-------



Bu aralar canım sıkkın, artık bilmeyen yok bunu zaten. Ne yapsam geçmiyor, hiçbir şekilde mutlu olamıyorum. Ya çok fazla uyuyorum, ya hiç uyumuyorum. Uyku düzeni diye bir şey de kalmadı. Kampüste yürüyorum belki içim açılır diye; ama odaya döndüğümde yine aynı ruh hali karşılıyor...

Beni bilen bilir, yolda yürürken yerde gördüğüm uğur böceğinden bile inanılmaz mutluluk duyan bir insandım. Ama son zamanlarda ya birisi ezerse, nolacak böyle diye düşünüp bunaltıyorum kendimi. Bunun somut bir şekilde farkına vardığımda dün gece saat 3tü. Hatta  buçuk da olabilir, emin olamadım şimdi. Ders çalıştım o saate kadar akşam 9 gibi çs'ye gidip. Sonra odaya geldiğimde inanılmaz mutsuzdum. Yatağımın üstü savaş alanı gibiydi, masam dağınıktı, dolaplarım, çekmecelerim dağınıktı. Ve bir anda başladım kıyafetleri toplama- arkadaş aradı ne anlattığımı unuttum.

Aslında böyle şeyler de hala mutlu ediyor. Doğum günüm için yurda çikolata getirmeye söz vermişti, sonra yurdum uzak olduğu için getirememişti. Özür dilemeye aramış.

Aslında, yine aslında evet, mutsuz olmak için çok da sebebim yok. Neden böyle mutsuzum? Of.


C.


0 yorum:

Yorum Gönder