20 Ocak 2016 Çarşamba

Son 2

[geçen sene yurdumun çalışma salonundan çekmiştim bu fotoğrafı, hala en sevdiğim fotoğraf]

Finallerin bitmesine son 2 kala ben de bitmek üzereyim. Artık pilimin bittiğini, sabrımın sınırlarını zorladığımı hissediyorum. Üniversiteye girmek için nefes almadan ders çalışarak geçti 1 senem. Ama şimdi bakıyorum da burası da YGS/LYS aşaması kadar zormuş. Bir yandan sosyal hayatı yürütmeye çalışıp bir yandan da okulu yürütmek insanı bir hayli zorluyor... 

Dün... Yok bu sabah .tarih sınavım vardı mesela. 50 alsam geçiyordum, muhtemelen 45te kalacağım. Hoca sözlüleri 100 100 verse hikayesi de yalan üniversitede. Ne ekiyorsan onu biçiyorsun malesef. 

En garibi de ne biliyor musunuz? Aşk meşk işleri. Paçamı kaptırdım bir kez ve şimdi boyumdan büyük bir işe kalkıştığımı düşünüyorum. Yani... Hiçbir erkek için annemi üzmeye değmez ya. Açıkça bu durumdan hoşnut olmadığını defalarca söylemesine rağmen devam ettim eşek gibi ve şimdi yine onun sözüne geldim. Bitirmek istiyorum. Sanırım.

Bilmiyorum. Düşüncelerim gerçekten karman çorman. Belki de finaller yüzünden. Geleceğimi belirliyorlar resmen...

Bugün bir arkadaşım ortalaman 3,5 altı olursa unut Master işini dedi. Kendisi çok prestijli bir okula başvurdu ve %85 kabul alacak. O yüzden o diyince bir aydınlanma yaşadım. Ama yok ya, yükselir.

Umarım.

Annemi koklamama son 2 kaldı.

cheers.


0 yorum:

Yorum Gönder