10 Ocak 2016 Pazar

00.05

Gecenin bu saatinde hayat yeni başlıyor benim için. Tam bir gecekuşu olduğum bu günlerde finallere lanet edip kendime kızıyorum. Neden bu okulu seçtiğimi sorguluyorum sürekli.

Evet harika bir okul.
Eğitimi çok güzel.
Ortamı bir harika.
Türkiye'nin içinde ütopya gibi.

Ama...

Gerçekten zor. Okumak zor. Yaşlandım ben burada. Burada öğrendim stresten sivilce çıkarmak neymiş. Tırnak yemek neymiş...

Basit bir günümü anlatmam gerekirse;

Sabah 12de uyanıyorum. Öğlen pardon. Çünkü sabaha karşı 5te yatmış oluyorum. 7 saat uykumu almaya çok dikkat ediyorum.

Alelacele kahvaltı yapıp ders çalışmaya başlıyorum ta ki kusana kadar. -bugün gerçekten kustum bir ara-

Yemek yerken birkaç bölüm Friends izliyorum ki güleyim.

Çooook bunalırsam uzun bir mola verip Lol oynuyorum. Sonra tekrar dönüyorum derse.

Sonra gece 23 ile 00 arası ders çalışmayıp müzik falan dinliyorum. Sonra ama 12den sabaha kadar çalışıyorum. Neden? Çünkü odadaki herkes uyumuş oluyor. Tamamen yalnız kalıyorum. Seviyorum yalnızlığı ben galiba...

Aslında sevmezdim. Hayırdır noluyor acaba bana? Düşünmeye ihtiyacım var sanırım biraz.


0 yorum:

Yorum Gönder