19 Aralık 2015 Cumartesi

Müzede bir gece anıları

Dünya üzerindeki en yalnız insan benim, gibi bir saçmalıkla başlamayacağım konuşmaya. 

Son zamanlarda ama bu tezimi çürütecek herhangi bir olay da yaşamış değilim. Neden yani? 

Bazen tek istediğim ben insanlara sonsuz anlayış gösterirken bazılarından ufacık ilgi görmek. İşim gücüm başımdan aşkınken her şeyimi bırakıp saatlerce konuştuğum insanın ben hastayken hiç değilse arayıp sesimi duymak istemesi aptal birkaç emoji yollamak yerine. Çok mu zor yani bu? Olmasa gerek. 

Ama biliyor musun bunu okuyan insan, bence bu benim çevremden kaynaklı değil. Son zamanlarda insanlar böyle olmaya başladı. Kimse kimseye yardım etmiyor. Herkesin derdi kendi hayatı, kendi yolu. Bu ne demek biliyor musun? Kaçınılmaz son bence. İnsanlığın nesli tükendi. Eminim bundan artık. 


0 yorum:

Yorum Gönder